paarsand Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hallo. Jeg lurte på om det var noen av dere som visste om "slureclutchen" til motorviften på en B230 passer på den samme vifteanordningen som sitter på en B20? Jeg har en 144 med en B20 i, og kan få tak i en slik fra en B230, men bare lurte på om det var samme? Spurte her istedet for i 144 delen, for den er det jo ingen som leser. ;) Petter Aarsand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Sett på el vifte i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paarsand Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hvor kan jeg få tak i en elvifte relativt billig da? Og hvordan er festeanordningene for en slik? Er det liksom noe som passer i alle radiatorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hvor kan jeg få tak i en elvifte relativt billig da? Og hvordan er festeanordningene for en slik? Er det liksom noe som passer i alle radiatorer? Du kan kjøpe original vifte med kåpe rundt, eller du kan kontakte kollevold og høre hva han anbefaler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg