Magnum_pi Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Høres bra ut :) Si ifra når du kan få plukket av deler da. Merkelig hvis dine ble rosa da..hva slags lakk brukte du? Jeg kjøpte bare noe "lykte spray" eller hva det het på Torshov bil til 95 kroner eller noe. Og det ble slik.. Er ganske fornøyd med det, men kan hende jeg får pes for det en eller annen gang, så da er det greit å være føre var hvis jeg må inn til kontroll. Edit: En ting til...de grå plastdekslene som sitter inni bilen på a-stolpen. Er de like hele? Har bruk for det også... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaAahL Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 duu, hvis du skal selge stolene dine.. hvor mye skal du ha for dem ? hørt no mer fra forsikringselskapet ? Siter -::-01 Audi A3 1.8TS-::- -::-97 Audi A4 1.8 -::- [x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt) [x] 92 Opel Astra F [x] (solgt) [x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei! Kan jeg få kjøpe den høyre vindussveiva bak? Noen fylliker som har knekt min... Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Heisann, skjedd noe nytt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg