sinkz Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hehe...den er grei du Kristianheyyou Stikk på Byggmakker, Jernia elns.. wurt CHRISTIAN foresten skal du t mo bjørn?? :naaaws :naaaws :naaaws :naaaws Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 sorry dude! fin bil egentlig! men jeg greide ikke dy meg....8 minutter tok denne modden ;) hehe.... måtte bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 sorry dude! fin bil egentlig! men jeg greide ikke dy meg....8 minutter tok denne modden ;) hehe.... måtte bare vingen va jo stygg Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 vingen va jo stygg Han har ikke gjort noe med vingen... :nono: Bare gjort felgene om til 17" og kantkjørt de som faen bak, grå blinklys og større potte... Mighty, si ifra hvis du skal bytte ut de felgene du har på nå. Jeg trenger alu-felger til vintern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 vingen va jo stygg Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen Christian.. ang. de Felgene tommy, tror jeg selger dem med bilen.. Like det photoshop greia m'm :) skulle egentlig ut å sparkle nå, men er så utrolig lat, gidder aldri! men jeg må gjøre det før den 10 juni, så blir vell snart tenker jeg.. nå er jeg så lei bilen, mest pga frieksosen bare blir værre og værre, høres ut som en traktor:S Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hehe,, det ermye man kan gjøre i photoshop! jeg var veldig rask der , men med litt nøyaktighet ,så ser du omtrent ikke at det modda hvis du ikke vet hvordan feil som kan oppstå! må se på lyskjeringer i lakken osv....kanter osv... :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlameR2k Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei! Tøff bilen din har blitt, lurer bare på hvor mye det enderøret dit kosta? Og bråker det godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei! Tøff bilen din har blitt, lurer bare på hvor mye det enderøret dit kosta? Og bråker det godt? Takk! den dagen bilen blir ferdig blir det mye bedre, er sånn halvferdig nå. kostet vell rundt 1400 kr på thorsov..å ja, bråker greit for å si det sånn! Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei!Og bråker det godt? Høres ut som en mellomstor jumbojet som gir flat pedal elns:D Jeg bor like ved påkjøringen til 4feltsveien ut av Bodø, Mighty er observert med "litt" turtall akkurat her;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Prøver igjen jeg, skal du ha på body kit? Vingen er kanskje litt overkill uten noe slags annen styling. giga potte og giga vinge ser litt overdrevent ut i øyeblikket. Panseret ditt tror jeg blir fett ettervert! stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det ene bodykitet som finnes til denne typen Lancer koster jo flesk. Hva med en Laguna leppe om ikke annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Etter en lang sommer uten oppdateringer i denne tråden så har jeg fått sparklet litt mere på pansret, har tilogmed fått lakkert felgene mine hvite, men til ingen nytte. Bilen ble vrak i natt, da jeg greide å kræsje med en primera. Var ute å kjørte sammen med en kamerat etter at vi hadde vært på shell å kjøpt kaffe, så kom vi til et kryss, der hadde jeg en primera forran meg, primeraen bremset ganske mye ned, og la seg til høyre mot veiskulderen, da antok jeg at han skulle til høyre i krysse, dermed la jeg bilen til venstre for å kjøre forbi siden jeg ikke ville stoppe helt opp bare fordi primeraen skulle kjøre av veien. men plutselig gjorde primeraen helomvending å svingte mot venstre, da traff jeg primeraen bak på venstre side, primeraen havnet i grøfta mens min ble stående igjen på veien. ble en del skader på min bil..+ at airbag'en slo ut så den blir nokk kondemnert. etter jeg og kameraten min var sendt på legevakten så ringte en annen kamerat av meg og fortalte at det hadde begynnt å brenne i bilen, da politiet åpnet pansret hadde vist motoren eller noe vært i full fyr og flamme. sånn kan det gå, er spent på hvordan dette går, jeg har bare delkasko,samme har han andre jeg kræsjet med. primeran jeg kræsjet med på siden Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 auau! dette så stygt ut.. :shake blir vel vanskelig å rette opp dette...? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Dette så ikke bra ut Justin violin Brukte han blink da han svingte til venstre? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Uffda..! Det var en trist slutt på et prosjekt jeg har fulgt med på siden begynnelsen.. :( Men sinnsykt flaks at Primeraen ikke traff passasjerdøra da. Ser ut som om den opprettinga kan koste mer enn det smaker... Men apropos ingenting, har du tenkt å selge noen deler fra kjerra hvis den ikke blir reparert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg