slayer Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hei! har noen få parkeringsbulker som irriterer meg noe sinnsykt.. Noen som vet om firmaer som retter ut slike? Vet om http://www.bilkosmetikk.no men de får ikke egne lokaler enda, jeg bor 20mil unna så tror ikke dem gidder å kjøre hit heller.. Også vet jeg om ett firma i Stavanger tror jeg det var, men det enda lengre unna... Fint å bo i ødemarka.. hehe Skrik ut hvis dere vet noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kanskje dette er en så ny metode at det ikke er så mange som har begynt med dette enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Er du sikker på at du ikke har skrevet feil da... Fordi du mener vel oppretting, at de rett å slett fikser bulken din da.........? Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ja mener så klart oppretting.. kanskje flere som veit noe nå? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 hvor i landet holder du til? Er en sinnsykt flink kar på hamar som driver med slikt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 bor midt mellom kongsberg og geilo jeg... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hørte en kompis snakka om at man kunne få kjøpt ett sett med slikt verktøy dem bruker til å rette ut småbulker med, men han visste ikke hvor da.. Noen som har prøvd slik og veit hvor det kan kjøpes? Er verdt å prøve hvis det ikke er for dyrt kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 du får kjøpt et sett fra wurth. men det funker ikke spesielt bra, siden den bare strekker stålet utover.... strekk i stålet ser nesten værre ut, men det er noen som driver med en spesiell type staver. som presser fra baksiden og ut, hørte på prisen på dette settet og det kostet fra 20lapper og opp... så det lønner seg nok ikke og kjøpe det.. men jeg vet at de har det på Ford i skien, var på kurs der for og lære og bruke det.. (siinsykt vansklig) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 du får kjøpt et sett fra wurth. men det funker ikke spesielt bra, siden den bare strekker stålet utover.... strekk i stålet ser nesten værre ut, men det er noen som driver med en spesiell type staver. som presser fra baksiden og ut, hørte på prisen på dette settet og det kostet fra 20lapper og opp... så det lønner seg nok ikke og kjøpe det.. men jeg vet at de har det på Ford i skien, var på kurs der for og lære og bruke det.. (siinsykt vansklig) Ok, da får jeg heller noen som f.eks http://www.bilkosmetikk.no til å fikse det, er bare snakk om noen få. :) Siden du har vært på kurs så veit du vel om det blir bra også kanskje da? :) Tror dem som skal ordne det for meg gir 2 års garanti, ikke verst det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 høres litt jall ut, men leste i biltema katalogen mens jeg satt på dass, leste om en "tvinge" som man tar en type lim i enden på, setter twinga over og skrur rett og slett ut bulken..og limet fjerner du med silikonfjærner etterpå...vetta faen om det funker...prøver bare og hjelpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 høres litt jall ut, men leste i biltema katalogen mens jeg satt på dass, leste om en "tvinge" som man tar en type lim i enden på, setter twinga over og skrur rett og slett ut bulken..og limet fjerner du med silikonfjærner etterpå...vetta faen om det funker...prøver bare og hjelpe... Hmm.. litt off topic men.. Har dere fått den nye biltema katalogen enda? hørte han skulle være her i begynnelsen av feb. Den gamle på dassen begynner og bli temmelig slæten. :D Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 har fått den nye også,men har ikke lest igjennom den enda=) var 2004 der jeg fant den, enten den eller torshov...husker ikke...de er så like :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg