Gå til innhold

Utretting av parkeringsbulker

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Hei!

har noen få parkeringsbulker som irriterer meg noe sinnsykt..

Noen som vet om firmaer som retter ut slike?

Vet om http://www.bilkosmetikk.no men de får ikke egne lokaler enda, jeg bor 20mil unna så tror ikke dem gidder å kjøre hit heller..

Også vet jeg om ett firma i Stavanger tror jeg det var, men det enda lengre unna...

Fint å bo i ødemarka.. hehe

Skrik ut hvis dere vet noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt et sett fra wurth. men det funker ikke spesielt bra, siden den bare strekker stålet utover.... strekk i stålet ser nesten værre ut, men det er noen som driver med en spesiell type staver. som presser fra baksiden og ut, hørte på prisen på dette settet og det kostet fra 20lapper og opp... så det lønner seg nok ikke og kjøpe det.. men jeg vet at de har det på Ford i skien, var på kurs der for og lære og bruke det.. (siinsykt vansklig)

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt et sett fra wurth. men det funker ikke spesielt bra, siden den bare strekker stålet utover.... strekk i stålet ser nesten værre ut, men det er noen som driver med en spesiell type staver. som presser fra baksiden og ut, hørte på prisen på dette settet og det kostet fra 20lapper og opp... så det lønner seg nok ikke og kjøpe det.. men jeg vet at de har det på Ford i skien, var på kurs der for og lære og bruke det.. (siinsykt vansklig)

Ok, da får jeg heller noen som f.eks http://www.bilkosmetikk.no til å fikse det, er bare snakk om noen få. :)

Siden du har vært på kurs så veit du vel om det blir bra også kanskje da? :)

Tror dem som skal ordne det for meg gir 2 års garanti, ikke verst det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt jall ut, men leste i biltema katalogen mens jeg satt på dass, leste om en "tvinge" som man tar en type lim i enden på, setter twinga over og skrur rett og slett ut bulken..og limet fjerner du med silikonfjærner etterpå...vetta faen om det funker...prøver bare og hjelpe...

Hmm.. litt off topic men.. Har dere fått den nye biltema katalogen enda? hørte han skulle være her i begynnelsen av feb. Den gamle på dassen begynner og bli temmelig slæten. :D

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider