Olav Vangsnes Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 300 daler... sombrero Greit nok det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Greit nok det :) Hvordan ser det ut? Er det likt som det på bildet før i denne tråden?? Slitt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Mener det ikke er slitt i det hele tatt jeg, hvertfall ingen hull! Du får sjekke det opp, er litt stress å ta bilde, men skal se hva jeg får til! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvordan ser det ut? Er det likt som det på bildet før i denne tråden?? Slitt?? Det er ikke likt. Det er den samme typen som var i golf også. Kan legge ut et bilde om ikke lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Her er bilder av rattet: Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har et 3-eika sportsratt som med nav jeg skal ha 750 for. Det er sort med rød søm. Ikke av de dyreste rattene, men bare navet ligger som regel på rundt 500 spenn så. Første mann til mølla.... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har et 3-eika sportsratt som med nav jeg skal ha 750 for.Det er sort med rød søm. Ikke av de dyreste rattene, men bare navet ligger som regel på rundt 500 spenn så. Første mann til mølla.... Bilder? Slitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Bilder? Slitt? Ikke slitt. En søm er litt borte. De som vil ha bilde send melding til 90 100 328 så sender jeg bilde på MMS Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 heisann har du kjøpt deg ratt? jeg har et originalt liggende... lite slitt... selges for kr 2oo Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 heisann har du kjøpt deg ratt? jeg har et originalt liggende... lite slitt... selges for kr 2oo Nei det har jeg ikke gjort enda....Du bor i Ålesund? Vet om en som er der nå,som kansje kan ta det med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 har et som er lite slitt.... 200 kr... sendes LETT i posten.. .koster vel drøye 100 kr som norgespakke Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Nei det har jeg ikke gjort enda....Du bor i Ålesund? Vet om en som er der nå,som kansje kan ta det med... jeg bor i trondheim for tiden, rattet ligger i ålesund... bare å si ifra så skal han få ta det med nedover... ;) mot betaling selvfølgelig... rattet ligger hjemme i garagen, og der er folk som kan levere det ut. ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg