Besteveskant Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Noen som har ett som de vil kansje selge til meg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersG60 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har et gromt orginal ratt du kan få kjøpt billig..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har et gromt orginal ratt du kan få kjøpt billig..hehe.. Hvordan ser det ut?Bilder?Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 tror man får 2 forskjellige samt 1stk med airbag. Et 3-eket, og et som er likt som i passat 35i med firkanta "klædd" på midten og airbagrattet. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersG60 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 skal sende deg bilde av det når jeg kommer hjem på søndag men 500 er vel en grei pris sombrero . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Har et ekstra jeg og, skal se om jeg får tatt bilde i dag jeg... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Dette har jeg liggende! 500 kr Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 har et sportsratt jeg skal bytte ut ... ser helt fint ut. Sort med sort senter. Med nav ... Du får gi meg et bud .. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 har et sportsratt jeg skal bytte ut ... ser helt fint ut. Sort med sort senter.Med nav ... Du får gi meg et bud .. Nei det blir vel minst muligt det:)500?? Har du noe bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Kjøpt ratt? Har samme type ratt som Skillz2k, si ifra hvis du er interressert, kan få det for noen hundrelapper... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Kjøpt ratt? Har samme type ratt som Skillz2k, si ifra hvis du er interressert, kan få det for noen hundrelapper... Selger du det for 200? Da er det er solgt(hvis det ikke er alt for slitt da?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har et originalt VR6-ratt liggende. Kom med bud om du er interessert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har et originalt VR6-ratt liggende. Kom med bud om du er interessert... 300 daler... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 200,- så er det ditt! Bor i lillestrøm, vet ikke om du kommer deg nedover jeg? sikkert ikke billlig med posten... Selger du det for 200? Da er det er solgt(hvis det ikke er alt for slitt da?) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 200,- så er det ditt! Bor i lillestrøm, vet ikke om du kommer deg nedover jeg? sikkert ikke billlig med posten... Er det veldig slitt? Kan du undersøke hva det koster å sende det i posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg