turbosmart Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 viss vi blir enig om en fornuftig pris og at jeg ikke må ha lastebil for å få med meg alt....?? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parkering & Service Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Går på en henger, er en pall med deler :) 2500 så får du alt? motor, 2 sett med dyser ledningsnett, girkasse, drivaksler, bremser forstilling, fremdempere, dørpaneler panser, blinklys, fanger og sikkert noe mer jeg har glemt. jo instrument panel, brytere, en ventil til justering av turbotrykk, skjermutbyggere+++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Sorry var logget inn som en annen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 det hørtes da ut som en god deal... og hva het det der du bor sa du? bare sånn at jeg kan finne ut hvor lang tid det tar fra tr.heim med bil. motoren og girkassa og drivaksla er i orden regner jeg med?? er det med turbo? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Tilstanden på girkasse og motor vet jeg ikke, men toppen er tatt av motoren og alt ser greit ut. Turbo følger med, men lagrene på den er gåene, men du får med en turbo til med lagre på, å det er bare å bytte over. Delene befinner seg i oslo. panser er rustfritt forresten Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 får jeg med dører og seter? viskermotor fremme? skiver og caliptere? tenkte kanskje å kjøre ned til helgen jeg og en kompis hvordan passer det?? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 dører får du ikke, da disse er lovt bort til kjøper av bilen min. Seter kan du sikkert ta av delebilen, men da må jeg snakke med eieren av biln. Visker motor følger med, usikker på om det er bak eller fremme, men regner med det er fremme. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 ok. det er ikke sikkert vi får til å komme likevell i helga. tilhengeren vi skulle låne vart opptatt i helga. så vi nok avente litt. Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Når blir det da? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg