turbosmart Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 har akurat dratt hjem en slik. stygge problemer med å få start på den. det er så vidt sarteren drar rundt motoren, som om det var ett dårlig batteri. batteriet viser 12.74 på multimeteret(ikke biltema). bilen har stått lenge ett og ett halvt år. skal dette ha noen betydning? viss noen har noen kunnskap og erfaring med disse bilene så er jeg veldig interresert i å få noen tips og veildedning. Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Du trenger ikke deler? har ett lass med deler etter gamle bilen. Har også en delebil som har gått kun 83.000 km hvis du er intressert kan være at motoren har satt seg litt. Prøv å dra den i gang. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hva har du da? dele bilen hva er det som feiler den da? alt avhenger av pris? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Delebilen feiler ingen ting bortsett fra kanalrust. Av deler har jeg motor driverk girkasse ledningsnett turbo++++++ panser og masse annet Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 du har ikke dører? senkesett? dumpventil? 15" alu evt 16"? grenrør? dørtrekk? sidebliklys høyre side? stivere dempere? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 mye av det er solgt unna. Dørtrekk har jeg, blinklys, 16" felger kan jeg få tak i rimlig. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 dørtrekk på førerdør og passasjerdør skulle jeg ha hatt. pris? pris? har du el.rute heis passasjerdør? pris? hjulbuelister? pris? høyre bliklys og blinklys i skjerm på høyre side? pris? seter? svarte med noe rødt mønster i? går d på 4x100 felger? panser har du det? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ja til alt, har alt du trenger :) pris er jeg usikker på, men vi kommer sikkert frem til en fornuftig pris vettu Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 dørtrekk på førerdør og passasjerdør skulle jeg ha hatt. pris? pris? har du el.rute heis passasjerdør? pris? hjulbuelister? pris? høyre bliklys og blinklys i skjerm på høyre side? pris? seter? svarte med noe rødt mønster i? går d på 4x100 felger? panser har du det? kan du gi meg en komplett pris på følgende: dørtrekk fører og passasjer side el.ruteheis høyreside høyre blinklys og blinklys i skjerm hjulbue lister vis du har de "skjermutbyggertypen"? på forhånd takk. Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jeg som er ny i faget fiat, og er meget lærevillig spør og graver ganske mye, men så lever jeg i den oppfatning at ved å spørre de som har hatt en slik bil tidligere sparer jeg meg en del problemer og unødvendigheter. er det noe spessielt med disse bilene man bør passe seg for/passe på? får man problemer ved å fjerne/koble fra overtrykksbryteren på innsuget? hvor mye trykk kan man justere på før man må justere etter bensin trykket? akurat dratt hjem to bæreposer med godis til bilen 1 pose fra mekonomen (service parts) 1 pose med godis parts (dumpventil,konfilter, 2,5" rør og bøyer) http://www.simtechracing.no lokal dealer av bil-doping. sombrero Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 de skjermutbyggerne er helt ny forresten. Kan få det for 1000kr? så kan du få med panser også. å fjerne trykkbryteren skaper ingen problemer, bare husk å isolere dem, og legge dem langt vekk fra bryteren. Kan kjøre ca 1,2 bar før du behøver å justere bensintrykk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 d hørtes ut som en meget fornuftig pris. :) du vet sikkert om det går an å klemme på 4x100 boltsirkel? åssen betaling og frakt skal man bruke da? hvor bor du foresten? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 går fint med 4'100 boltsirkel, men må bruke såkallte slingrebolter. Bor like ved oslo, så det er litt langt unna sånn sett. Kan jo avtale det nærmere, må finne frem delene osv også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmart Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 du har ikke en dynamo liggende sånn tilfeldighvis, og bremser fremme? mens vi ennå holder på og roter i spagettien? Siter 93' GMC Typhoon 99' VW transporter 2,5tdi 02' Ducati 748Senna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 har begge de delene. Har et forslag til deg, kan ikke du kjøpe rubben og stubben av det jeg har til en ålereit pris. Har litt problemer med å plassere det nå skjønner du ;) Da får du så og si en bil i deler¨, har hjulpet meg ut av mange kniper det (ikke lett å få tak i deler) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg