Golf IV driver Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg har nå montert inn to nye 6,5 tommere nede i orginalhullene i min Golf IV. Disse spraker fra seg en del mer enn de orginalelementene som var der før, og jeg opplever nå en dirrelyd som går i takt med bassen. Altså tror jeg at det må være noe løst inne i døren. Lyden kommer først og fremst fra bak låsepinnen. Nede i døren... men jeg vet ikke om det er denne som dirrer, ettersom når jeg holder den fast, lager det samme lyd. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har aldri åpnet døren selv før, og har heller ikke peiling på hva det kan være som er løst. Lyden er forresten tilstede i begge dører, så jeg regner med at det er et vanlig problem? Takker for alle svar.. Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg har nå montert inn to nye 6,5 tommere nede i orginalhullene i min Golf IV. Disse spraker fra seg en del mer enn de orginalelementene som var der før, og jeg opplever nå en dirrelyd som går i takt med bassen. Altså tror jeg at det må være noe løst inne i døren. Lyden kommer først og fremst fra bak låsepinnen. Nede i døren... men jeg vet ikke om det er denne som dirrer, ettersom når jeg holder den fast, lager det samme lyd. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har aldri åpnet døren selv før, og har heller ikke peiling på hva det kan være som er løst. Lyden er forresten tilstede i begge dører, så jeg regner med at det er et vanlig problem? Takker for alle svar.. Jeg har samme problem, men bare på pasasjersiden. Dette er i en Golf 3, men på samme sted som du beskriver. Dørene er godt dempet, men det må tydeligvis gjøres noe mer. Regner med dette har noe med dørlåsene å gjøre. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg