Øystein Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Selger en helt ny Universal Evolution Intercooler (aldri brukt), Denne holder opp til 600hk Mål: 80mm tykk 295mm høy 650mm bred ved topp 770mm bred ved bunn inkl. røruttak 4x fester- 8mm gjengefester har bilder men skjønner ikke hvordan jeg får lagt vedlegg... Står at jeg ikke kan legge vedlegg i reglene for innlegg. Selges kr 4 900,- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kan du sende meg bilder av denne på mail? jarleifs@online.no Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoTme Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Kan du sende bilde? killboy@tiscali.no Hvor holder ut til? Selger en helt ny Universal Evolution Intercooler (aldri brukt),Denne holder opp til 600hk Mål: 80mm tykk 295mm høy 650mm bred ved topp 770mm bred ved bunn inkl. røruttak 4x fester- 8mm gjengefester har bilder men skjønner ikke hvordan jeg får lagt vedlegg... Står at jeg ikke kan legge vedlegg i reglene for innlegg. Selges kr 4 900,- Øystein Siter - 01 Evo VI Tommi Makinen Edition x 95 Audi RS2 x 86 Audi UrQuattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hei! ta en titt på http://www.norskwankelregister.com/phpBB2/viewtopic.php?t=129 der er bildene vedlagt... Jeg holder til i Nes i Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg