bmw325ix Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hei! Lurte på å kjøpe en ny RC bil med navnet Alpha 3 gp (subaru) med alt utstyr for 2500. Har forstått at det er en fjordårsmodell.. Motor: gx-15 motor Jeg er ganske ny på dette og har ikke noe peiling! er dette en brukbar bil?? eller trenger dere mere info for å si noe om den? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Kan dette være til hjelp? LINK http://hobbymix.no/bilder/mix/pnormal/1704.jpg Jeg har drevet med dette og det høres og ser fornuftig ut. Anbefaler deg om å innvestere i oppladbare batterier, da disse sluker mye! strøm. 2300 mha batterier bruker jeg og de holder en god stund. Hvis jeg forstår tolkingen din riktig, er alt innkluder også innkluderer bensin, gløder, servo, mottaker, osv... så er det bra. Bensin koster rundt 400,- Ihverfall den jeg bruker. (faktisk så kan du lure folk med å si at du har kjøpt den i en leketøysbutikk. ca.1000,- for den. Er el-bil som jeg faktisk har og synes er veldig morsom, bakhjulsdrift og tar en 360 lett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg