Gå til innhold

Universal styling

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kanskje det er noen som har penger enn litt dyrere bil enn dere????:)

fatter ikke idioter som bare er her for å lage trøbbel

Ja, det finst mange som har både bedre og dyrere bil enn meg, men siden jeg i tidligere tilfeller har lest at han er 14/15 år og at dette er foreldrene sine sin bil, så er det jo lov til å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er noen som har penger enn litt dyrere bil enn dere????:)

fatter ikke idioter som bare er her for å lage trøbbel

Gøy å lese slikt fra "fersikinger" om ikke vet hva saken dreier seg om ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese slikt fra "fersikinger" om ikke vet hva saken dreier seg om ;)

Uavhengig om bilen er hans, mora eller bestemora må han da gjerne få lov til å ønske seg styling til bilen.. Den første bilen jeg styla opp var modern sin og jeg var 15, så uansett hvor gammel han er og hvem som eier bilen kan det hende at vedkommende er seriøs. Og har man bare en drømm trenger ikke folk å være arrogante og frekke av den grunn..

Skjærpings folkens.. De fleste av oss har vært unge og ivrige en gang, og det er ikke vits i å ødelegge lysta for andre av den grunn..

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig om bilen er hans, mora eller bestemora må han da gjerne få lov til å ønske seg styling til bilen.. Den første bilen jeg styla opp var modern sin og jeg var 15, så uansett hvor gammel han er og hvem som eier bilen kan det hende at vedkommende er seriøs. Og har man bare en drømm trenger ikke folk å være arrogante og frekke av den grunn..

Skjærpings folkens.. De fleste av oss har vært unge og ivrige en gang, og det er ikke vits i å ødelegge lysta for andre av den grunn..

hehe. Det må jo være lov å spørre også. Og i hvert fall kunne besvare innlegg som en viss gti jente kommer med. Nok om den saken.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holdninga liker jeg!tusen takk!!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Det må jo være lov å spørre også. Og i hvert fall kunne besvare innlegg som en viss gti jente kommer med. Nok om den saken.

Nok om den saken.. Er noe i at man skal tidlig krøkes..

Og til mr 156.. Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider