algaman Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har en kompis som har en focus, den originale spilleren i disse bilene har den linjeutgang? har ikke tatt den ut ennå..så tenkte å spørre her først..fins dt rammer til denne bilen slik at dt går ann å bruke normal størrelse cd spiller til denne bilen? sitter pris på svar Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har en kompis som har en focus, den originale spilleren i disse bilene har den linjeutgang? har ikke tatt den ut ennå..så tenkte å spørre her først..fins dt rammer til denne bilen slik at dt går ann å bruke normal størrelse cd spiller til denne bilen? sitter pris på svar Ta deg ein tur til Ford, der skal dei ha adapter til vanlig din radio. Og er nok ganske dårlig med linjeutganger på org. radioen Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg har ikke linjeutgang på min ihvertfall.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Adapter til å sette inn med uoriginal cdspiller får man på http://www.bilradiospesialisten.no/prodliste.php Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Koster 150 kroner på ford for det adaptret, du må¨låne pinner hos ford for å få ut orginalspilleren. Er ikke linje utganger på orginal fort spiller, men du kan bruker høytalerutgangene som signal hvis du har sånn liten plugg på forsterkeren, husker ikke hva det heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Koster 150 kroner på ford for det adaptret, du må¨låne pinner hos ford for å få ut orginalspilleren. Er ikke linje utganger på orginal fort spiller, men du kan bruker høytalerutgangene som signal hvis du har sånn liten plugg på forsterkeren, husker ikke hva det heter Man må ikke nødvendigvis låne pinner hos Ford. Da jeg tok ut spilleren fra min Sierra så brukte jeg bare noen tynne strikkepinner. Med litt fantasi kommer man langt ;) Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Litt annen spiller i focus enn den du har i sierraen din. Samme som er i alle nyere forder. Passer kun i ford, for å være mindre attraktiv å stjele. Men går faktisk med streng som blir formet etter behov. Har tatt ut en slik spiller på den måten. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Litt annen spiller i focus enn den du har i sierraen din. Samme som er i alle nyere forder. Passer kun i ford, for å være mindre attraktiv å stjele. Men går faktisk med streng som blir formet etter behov. Har tatt ut en slik spiller på den måten. Fullt klar over at det ikke er samme spiller i en gammel Sierra som det er i en Focus, men det jeg ville fram til at hvis man har litt fantasi så får man til det meste. Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 takker for gode svar folkens..så gir vi oss der :) ...fant fram til en god løsning som ble nevnt over her..adapter inn på høytaler utgangene som funket som juling Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg