Kennet Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg satte på vindusviskerene mine her om dagen, og fikk meg en liten latter der jeg satt... vindusviskerene starta plutselig å slå veldig "hardt" på begge sider av "turen" sin, både oppe og nede, nnoen som vet hva dette kan komme av ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Kansje motoren sier fra at den snart tar kvelden doh Min gikk veldig treigt, så bytta jeg motoren og da jikk dem SUPER fint :) Kan være tegn på at motoren snart ryker da.. hehe :rolleyes: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 trur motoren din er føkka......på pappas 245 så er motoren føkka. enten av eller full styrke.....ender med at viskeren fløy langt faen i vold....heheheh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hehe! Ja, det er nåkk motoren. Min klarte så vidt å viske over ruta for den gikk så treigt. Og avogtil stoppet den midt på ruta også. Irriterende angry + at den laget noen fryktelige skrapelyder. Og det knakk i den hver gang den stoppet :rolleyes: Men nå er det problemet ute av verden. :fingers: ;);) doh :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hehe! Ja, det er nåkk motoren. Min klarte så vidt å viske over ruta for den gikk så treigt. Og avogtil stoppet den midt på ruta også. Irriterende angry + at den laget noen fryktelige skrapelyder. Og det knakk i den hver gang den stoppet :rolleyes: Men nå er det problemet ute av verden. :fingers: ;);) doh :) lagerskade kaller vi slikt. slik at rotoren ligger å tar borti magnetene på innsiden av motorhuset. blir som sagt fæle lyder og lite effekt. samt at den går varm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har problemer med at min intervall ikke virker! den virket før, såplutselig sluttet den å virke. hørte det er noen brytere inni motoren som kan være gåen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 for intervall er det noe relegreier inne i bilen, mens parkeringen er den funksjonen som gjemmer seg bak metallokket ved siden av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg også hadde problemer med intervallen for en stund siden. Når jeg skrudde den på, så gikk den et par runder, så begynte den å gå hele tiden.. og så kunne den gå til bake til intervall igjen, men det skjedde ikke ofte. Det forsvant bare plutseli med meg, eller det manglet en skru på den skinnen som det sitter et stort rele på i motorrummet. En stor blank boks på førersiden. Den var løs, og så skrudde jeg fast den, og etter det så har jeg ikke hatt problem med det. + at jeg bytta motor. Kan virke som det var dårlig jording som var grunnen med meg da.. men det vet jeg ikke helt sikkert :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 *kremt* den store blanke boksen som sitter fremst på den skinnen i motorrommet er hovedlysrelé da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Motoren min gikk også tregt og skrapte. Da jeg åpnet den så jeg at magneten hadde løsnet, slik at den lå innpå rotoren! Så jeg pusset litt rust og limte den på igjenn med 30 min. araldit. God som ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg også hadde problemer med intervallen for en stund siden. Når jeg skrudde den på, så gikk den et par runder, så begynte den å gå hele tiden.. og så kunne den gå til bake til intervall igjen, men det skjedde ikke ofte. Jeg har ikke samme problemet! Min virker ikke på intervall! Først virket alt fint, da foruten slakken jeg har i vindusvisker-armene mine. Så, plutselig virket ikke intervall-visking! Om jeg har den på intervall-steget, skjer ingenting! Jeg kan spyle rutene med spylerveske på intervall, samt alle andre delene. Jeg tror ikke den auto-starter ved spyling, uten valg av visker-hastighet heller.. Det er nok relèet, pga jeg har sjekket sikringer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.