El_diablo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Noen som vet om det går an å få denne fronten til å passe på en eldre galant? På en slik? Hadde værtfall tenkt å prøve grillen da... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hehe Nå fikk jeg for meg en rå ide.. Hva med å sette på avance fronten, lyktene og grillen på galanten ?? Kan se det for meg, hadde vært rått !!! Hmm, tror det ikke passer rett over, men alt passer bare med litt arbeid og bearbeiding. Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Var på mitsubishi nå. Fikk låne med meg grillen fra den "siste" modellen ut. 97-osv... Den passet ikke. Den var mye bredere og høyere. Får ikke lukket panseret og den går forbi lyktene. Frontfangeren har jeg ikke prøvd, men kunne sikkert ha vært tøft det. Må seff klippe, lime flytte fester og sparkle litt for å få den til å passe, men kunne sikkert blitt tøft. De sa det kom til å bli "litt" arbeid. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg