twg76 Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Driver og selger ut "overskuddslageret" fra golf-tiden min og har ett midtarmlene til Golf IV i svart skinn og ett i svart stoff liggendes som jeg ikke har bruk for lenger etter å ha gått over til Touran Tror det passer til Audi A3 også bildet viser det som er i svart skinn, og begge er komplette med festebraketter og skruer. Alt er helt nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saj Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Driver og selger ut "overskuddslageret" fra golf-tiden min og har ett midtarmlene til Golf IV i svart skinn og ett i svart stoff liggendes som jeg ikke har bruk for lenger etter å ha gått over til TouranTror det passer til Audi A3 også bildet viser det som er i svart skinn, og begge er komplette med festebraketter og skruer. Alt er helt nytt PRIS PÅ DET I STOFF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Har fremdeles igjen armelen i svart stoff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg