Tor Håkon Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe soundstream kondesatorer? Jeg håper noen har noen linker til noen nettbutikker som selger det. Om det er noen meget bra nettbutikker som ikke selger det, men er bra. Så kan dere gått legge ut linker til de også.. Eller om noen selger 2 brukte kondesatorer på minimum 1 F og maks ESR på 1.6 ohm. Og med display!! så kan jeg kjøpe brukt, det må ikke hvere soundstream. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 han kan treffes på 92617122.... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Hvem er det? Hvor kommer jeg da? Jeg er ut etter en nettbutikk eller noen som selger noe brukt. (Pent brukt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg har 1 farads på lager.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg har 1 farads på lager.. ;) Hvem type er det? Nye eller? Jeg skal ha 2 stykker da. Kan jeg få mere info om de? Og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hvem er det? Hvor kommer jeg da? Jeg er ut etter en nettbutikk eller noen som selger noe brukt. (Pent brukt) Det er meg det :-) Jeg forhandler Soundstream og Morel. Lars Ove (RiZla) forhandler også Soundstream og den kondensatoren han mener er Soundstream sin 1 farad. Hvis han har den på lager så snakk med han, jeg har ikke den på lager for øyeblikket. Mvh Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Det er bra dere sier ifra, Og er det jeg lil meget gjærne høre om flere butkker, gjærne nettbutikker. Så jeg kan se litt mere om de. han du snakker om, han han noe mail, hjemmeside eller tlf nummer? Takk for alle svar. PS. håper det kommer flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Lars Ove treffer du på 99314035, eller hos Hansen Radio & Tv i Molde. http://www.soundstream.com for bilder osv. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Lars Ove treffer du på 99314035, eller hos Hansen Radio & Tv i Molde. http://www.soundstream.com for bilder osv. Takk Lars.. ;) Slipper å skrive det selv også.. hehe.. Joda, har 1 farads på lager, men har bare en igjen... Disse forandres ikke til neste år hvis jeg husker riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hvor mye koster de da? og hvor bra er de? Er det lav ESR på de eller? Og hvor mange voldt er det? Meget synd du bare hadde 1, hadde du hatt 2 så hadde det hvert meget bra. Har du 2 like? av et annet merke da? Eller noe? Men kan jeg få litt info om ESR (ohm) og voldt på den? Omg om du har et annet merke, så vil jeg ha info om det også. Er ikke så nøye på hvordan merke det er. Jeg diver å bygger nytt Sony anlegg. Og Sony lager ikke dette, så da er det samme hva jeg tar, bare de er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg