Bauer Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Jeg har litt problemer med valg av sommerfelger.. eneste krav jeg har er at det skal være 17".. er det noen der ute som har lyst til å prøve seg på å sette på noen tøffe felger? Dere får frie tøyler! Her er et bilde av bilen: egentlig ikke den bilen, men den i bakgrunnen.. Den var så møkkete at jeg ikke gadd å ta bilde av den ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 bump! jeg trenger hjelp! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slexs Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 pimpdaddykane er her :P tjoho sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Ettersom at jeg egentlig var på vei til mot senga, så ble det vm-i-fort-moddig og gjorde ferdig disse to på 5min, men hva gjør man vel ikke for å hjelpe en venn i nød :) O.Z. Racing Canyon Enkei Arashi Hils kona forresten :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Tilip?? hehe Du må legge ut bildene igjen!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg