corcky Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 På min BMW e36 har rusten så smått begynnt å komme i fremskjermer og på bagasjelokk. Har en kammerat som kan ta lakkeringa men da må jeg ta rusten selv. Har pusset det ned med sandpapir/ stålbørste/ dremmel. Men regner med at det ikke vil holde lenge om jeg ikke får det sandblåst. Da er spørsmålene. Hva trenger jeg? Kompressor. Hvor stor? Sandblåsingsutstyr. Hvor får jeg kjøpt? Ca pris? Sand? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Hei! Jeg har hatt god erfaring med å bare bruke en punktsandblåser.. har en 200l kompressor (kjøpt brukt), punktsandblåser fra biltema:) (ca 100kr) (virker faktisk) og har brukt aluminiumsilikat (ca50kr) tror jeg det heter.. også fra biltema. Hvist du bare skal punktsandblåse et par plasser, så er det vel kanskje like billig og bare svinge innom et verksted eller noe som har utstyret. Størrelse på kompressor: kjøp den største du finner, en som leverer masse luft. Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg