nonstop Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Jeg har hørt at det skal være lett og få en god del mere ytelse ut i fra vtec motoren, bare ved og gjøre noen enkle ting selv. noen som har noe peil på dette eller vet hvordan man gjør det? vil ha mere trøkk i den 1.5 litern min :) - Civic HB 97 mod. 1.5 Lsi Vtec - Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2005 Jeg har hørt at det skal være lett og få en god del mere ytelse ut i fra vtec motoren, bare ved og gjøre noen enkle ting selv. noen som har noe peil på dette eller vet hvordan man gjør det? vil ha mere trøkk i den 1.5 litern min :) - Civic HB 97 mod. 1.5 Lsi Vtec - Må nok skuffe deg. LSi har IKKE vtec. For det andre er det ikke lett å hente mer hester ut av en vtec motor. Her er det noen som har lurt deg. Vei motoren (D15Z1) er på 1,5l og har vtec-e. Vanskelig å hente hester vis du ikke vil sette på turbo. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hehe ;) er nok en vtec motor jo. I følge honda en skjelden utgave. 1.5i Ls Vtec ;) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 honda Civic EK3 1.5i Ls 16v 115hp (D15Z6) sånn for og få litt mere :) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Uansett om det er vtec eller ikke så får du ikke "masse fres" i motoren uten å gjøre store inngrep ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg