Dani Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 jeg har litt lyst til å være med på en db-drag konkuranse, men vet ikke hvilken klasse jeg skulle stilt i. Noen som kjenner reglene ?? har lest litt på http://www.dbdragracing.no men ble ikke så mye klokere av det. Dette har jeg nå: 1stk Tru tec hammer (1500w 1ohm) 2stk TS-W121SPL (12" 750 w rms 2000w max, dobbel 4 ohm spoler) 1stk Maxxima 900 dc batteri i bagasjen + standard batteri foran 1stk 1 farad kondis pioneer spiller 6x9" i hattehylla 4"vibe frontsett Bassene står i en porta kasse som har skillelvegg inni, og er ca 100x45x45 cm hvis det har noe å si? i tilegg til dette har jeg tatt ut alle "plastveggene" i bagasjen og lagt på dempematter. Er usikker på om dette teller som modifisering av bilen innvendig? Er det noen som vet hvilken klasse jeg måtte ha stillt i?? er det noe jeg bør endre før en sånn konkuranse? noe jeg burde ta bort/bytte ut for å komme i en annen klasse? noen andre tips å komme med? hilsen dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 jeg har litt lyst til å være med på en db-drag konkuranse, men vet ikke hvilken klasse jeg skulle stilt i. Noen som kjenner reglene ?? har lest litt på http://www.dbdragracing.no men ble ikke så mye klokere av det. Er det noen som vet hvilken klasse jeg måtte ha stillt i?? er det noe jeg bør endre før en sånn konkuranse? noe jeg burde ta bort/bytte ut for å komme i en annen klasse? noen andre tips å komme med? hilsen dani Jeg ville koblet ut kondensatoren og det ene batteriet under db-drag. Da kan du stille i Street B Men dette kommer også litt ann på dette du har gjort i bagasjerommet med fjerning av deksler osv. For i følge reglene skal bilen være orginal, og der flater er dempet skal dempelaget ikke være tykkere enn 4mm. I superstreet klassene er det vel slik at du ikke skal endre på noe foran B-stolpen, men du kan endre saker og ting bak denne. Batteriene i Street A,B og C er begrenset til 1 batteri med maks størrelse på 13110cm3. Skal du ha 2 batterier må du nok opp i Street Max 3-4 Batteriet skal i Street A,B og C være montert på orginalplassen. Håper dette ble litt klarere for deg. Og hvis noen mener jeg tar feil så må dere gjerne rette på meg :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg