Jalli Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei folkens! håper det er noen her som kan hjelpe meg...mazdan min(Mazda 323 1.5LX 1987) vil ikke lade bateriet!Tenkte at dynamoen var gåen...har bytta den(monterte ny dynamo nå i stad) og den funka heller ikke...batteriet tar ikke til seg strøm...bilen kan stå og gå og når jeg slår den av(etter en lang tur) og prøver og starte den igjen skjer det ikke noe(eller..det er så vidt lys i "bateriet og brekket" lampene...begynner og lure om bateriet er gåent...siden jeg lada det i 3timer med sånn bra bil lader(skal lade opp et bil batteri på 2-3timer)så kjørte jeg ca 5-6km så begynte alt av lys og dimme(igjen!):mad: begynner og bli forbanna siden jeg fikk lappen i går!(3/2/05) argh! Noen forslag om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 bytte batteri???høres fornuftig ut det ja;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Skal prøves..bare en kompiss av meg får ut fingern(sitter og venter på tlf fra han!)argh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 bytta batteri i går...begynte og tømme seg etter 3-4timer(FAEN!)...parkerte og skulle bare prate med noen venner...når jeg skulle kjøre igjen(den starta:D )så ville faen meg ikke vindusviskerne funke!:confused: faen i helvette ass!blir forbanna!titta i motorrommet på sikringer der...er 2 30amp som er litt mistenkelige ut(de andre er heelt shiny uten om de 2 30ampene som ser litt "slitne" ut(tråden er halvert og ser svidd ut)også slutta det "bateri" lyset når jeg vrir om nøkkelen og funke...ARGH! noen som veit hva faen som er galt ell?(sorry ordforbruket men blir FORBANA!angry angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 dette er et vanlig 323 problem. Hvis du har bytta dynamoen er det helt sikkert en sikring, om jeg ikke husker feil er det en lednings sikring. Prøv å bytte sikring.. Har du riktig uflaks er det overspenning sånn at sikringa går igjen, da har du en kose jobb med ledningsnettet:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 okai, skal gå over hele dritten, alt av kabler, når du sier "ledningssikring" er det sånn -----===----- (=== er sikringen og --- er ledning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 eller mener du boksen? med masse grønne,gule,grønne(altså..ikke godteri posen:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg