BMWCruiser Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hei! Opplever en stadig sterkere lyd i bilen som sier "klikk" når jeg slipper opp gass pedalen. Hva kan det være?` Bilen det er snakk om er en 318is 1993 Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Ingen som veit? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Sikkert strikken som må trekkes opp. Hehe! Neida, bare tuller. Kommer lyden fra motoren? Kan kanskje være pakningen rundt gass-spjeldet som er borte... Det klikker når du lukker. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hehe, nei lyden kommer fra bakakslen eller noe høres det ut som... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jInK- Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Nå skal ikke jeg påskrive meg for store kunnskaper, men på min bil hadde jeg vel ca samme problem. Hos meg - når det ble belastning på akselen - kom det en slags "knakelyd" bakenifra (nei, det kan ikke ha vært min egen fis). Forhørte meg litt med folk på Motor Technik i Skien som mente det enten var hjullageret på begge sider, eller kardangklokka. Og hip hop hurra det er dyrt å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det er bærebroa bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Sjekk foringene på svingarmene bak, de som ligger foran hjulet, oppi der.. :) Disse er forbruksvare iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hei! Opplever en stadig sterkere lyd i bilen som sier "klikk" når jeg slipper opp gass pedalen. Hva kan det være?` Bilen det er snakk om er en 318is 1993 Har samme probleme jeg og tror jeg.. en sånn "skurre/skrape/tikk-takk" lyd... håper det er lagret.. skal ha den inn på verksted på fredag.. om så var at det er kardangen som har sett sine siste dager, så fant jeg en hos en huggern for 1500.- kjørt 138000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 På den bilen det er snakk om er jeg helt sikker på at bærebroa er ødelagt bak. Men nå har jo han ikke den bilen lenger. SirDude: Kardang til 1500,- som er i orden er jo akkurat som å få den gratis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 På den bilen det er snakk om er jeg helt sikker på at bærebroa er ødelagt bak.Men nå har jo han ikke den bilen lenger. SirDude: Kardang til 1500,- som er i orden er jo akkurat som å få den gratis ;) Jupp... har kommet over priser der dem ligger på rundt 5000.- såe 1500.- for en hel kardang er meeeget billig.. har en 320i 87 mod... hvor stor diff sperre er det på disse? viss dere skjønner? han riv jo på begge hjula uansett F hva jeg gjør.... en å anne skjelden gang så riv bare det en hjule.... kan tenke meg en 20-25% ? ` men uansett... kan ikke helt se for meg hvorfor det er bærebroa som lager disse merk-snodige lydan... men men time will show... høres spesielt godt når jeg kommer opp i 40km/t og oppover å skal til å gire.... altså under trilling med kjutsj inne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 På den bilen trådstarter snakker om så er det bærebroa, på din vet jeg ikke. Husker en kamerat hadde dårlig kardang på sin 316. Når han holdt inne clutchen osv så kom det sånn ulelyder fra den. 18.000,- skulle de ha for nye hos Bavaria, hehe. Fikk tak i en mye billigere til slutt, husker ikke helt pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jupp...har kommet over priser der dem ligger på rundt 5000.- såe 1500.- for en hel kardang er meeeget billig.. har en 320i 87 mod... hvor stor diff sperre er det på disse? viss dere skjønner? han riv jo på begge hjula uansett F hva jeg gjør.... en å anne skjelden gang så riv bare det en hjule.... kan tenke meg en 20-25% ? ` men uansett... kan ikke helt se for meg hvorfor det er bærebroa som lager disse merk-snodige lydan... men men time will show... høres spesielt godt når jeg kommer opp i 40km/t og oppover å skal til å gire.... altså under trilling med kjutsj inne... Det er ingen sperrevikling i den diffen der, men jeg mener den har en tendens til å rive på begge, når den synger på siste verset.. Been there done that :biker -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg