Blend_2097 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Var innom Frode idag, han rep høytalere. Der fikk jeg øye på en sub jeg aldri har sett maken til før. Den hadde 6" spole og var ikke større enn 12". Total dybde lå på ca 7-10cm og veide noe sinnsykt. Membranet er helt flatt med bi-kube lignende mønster og opphenget var smalt(ikke fat boy-oppheng). Phase Linear het den, var vist meeget dyr og spesiel. Eneste negative var at den var sprengt og det er ikke mulig å oppdrive rep kit til den. Eier har ikke kontaktet Frode på 4mnd, så nå går den snart i bosset. Triste greier. Lurer på om jeg bare skal kjøpe den for å ha den, er noe av det sprøeste jeg har sett:) Noen som har peiling på hvilken sub det er snakk om og/eller har en link til produktet?? Frode vil ha 1400,- for den, pga arbeidet som er lagt i. Han har hatt noen laaange netter i håp om å finne spole til den. Er vel ikke noen som har en slik liggende:P Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Blend_2097 Var innom Frode idag, han rep høytalere. Der fikk jeg øye på en sub jeg aldri har sett maken til før. Den hadde 6" spole og var ikke større enn 12". Total dybde lå på ca 7-10cm og veide noe sinnsykt. Membranet er helt flatt med bi-kube lignende mønster og opphenget var smalt(ikke fat boy-oppheng). Phase Linear het den, var vist meeget dyr og spesiel. Eneste negative var at den var sprengt og det er ikke mulig å oppdrive rep kit til den. Eier har ikke kontaktet Frode på 4mnd, så nå går den snart i bosset. Triste greier. Lurer på om jeg bare skal kjøpe den for å ha den, er noe av det sprøeste jeg har sett:) Noen som har peiling på hvilken sub det er snakk om og/eller har en link til produktet?? Frode vil ha 1400,- for den, pga arbeidet som er lagt i. Han har hatt noen laaange netter i håp om å finne spole til den. Er vel ikke noen som har en slik liggende:P Subben du snakker om er Aliante. Info finner du her Fikk mye fin omtale tidligere, men har alt for høy bevegelig masse etter min smak. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Er det mulig å få tak i disse i Norge? Fins det en leverandør? Såfall hvem og hvor. Er int i rep-kit... Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Om du er ute etter en flat 12" og ikke nødvendigvis det merket og rep-kit så har du denne http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=8668&taxonomy_id=430-467 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Blend_2097 Er det mulig å få tak i disse i Norge? Fins det en leverandør? Såfall hvem og hvor. Er int i rep-kit... Si vidt jeg vet finnes det ikke noen leverandør i Norge. Er vel en stund siden dem var representert her til lands. Vi vurderte merket, men fant det mindre interessant. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det var bare spolen som tiltalte meg. Har aldri sett en så vanvittig sak på en lite 12". Hadde ikke med dig-cam, ellers hadde jeg lagt ut bilder. Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Blend_2097 Det var bare spolen som tiltalte meg. Har aldri sett en så vanvittig sak på en lite 12". Hadde ikke med dig-cam, ellers hadde jeg lagt ut bilder. Den store spolen er ikke udelt positivt. Den bidrar også til den vanvittig høye bevegelige massen dette elementet har. Veldig ofte blir store spoler et markedsførings jippo som egentlig ikke har noe for seg lydmessig. Eneste det kan hjelpe for, er høyere termisk og mekanisk belastingstålighet. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har du ikke lest denne tråden da altså? Der kan du se ;) Sånn ca. midt inni... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg