Jonas Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hei Har kommet over et sort komplett skinninteriør til en 93mod passat vr6 stv. Har selv en 95 modell altså det nyere skapet, men innvendig er det vel ganske likt og jeg vil tro at festene til stolene passer foran, men tro om det er likt bak? Litt surt å betale 6000,- for å bare få framsetene til å passe :-/ Noen som har noe formening om det og/eller har gjort dette før? Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Jonas Hei Har kommet over et sort komplett skinninteriør til en 93mod passat vr6 stv. Har selv en 95 modell altså det nyere skapet, men innvendig er det vel ganske likt og jeg vil tro at festene til stolene passer foran, men tro om det er likt bak? Litt surt å betale 6000,- for å bare få framsetene til å passe :-/ Noen som har noe formening om det og/eller har gjort dette før? Kan desverre ikke svare på dette, men vil i allefall tru at setene forran passer... Men er dette til en stasjonsvogn eller en Sedan ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 det er en stasjonsvogn ja. int. kommer fra en 93 stasjonsvogn Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Jonas det er en stasjonsvogn ja. int. kommer fra en 93 stasjonsvogn Ok, regner med at forran passer. Men ta å sjekk om festene til ryggen o.l. er like bak. Dersom de ikke er det, og du ikke har lyst på settet, si ifra til meg ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg