lars-frr Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Så en tråd om dette på vwvortex, men var ingen bra bilder som viste hvordan det så ut ... Noen som har dette ? er det noe fett ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har ikke noe bilde som jeg finner nå. Er den nederste delen på grillen som er "rallye-look" Der hvor man har nedre grill-list vanligvis. Jeg syns ikke det er noe hipp-hipp-hurra greier.. Prøv en 3 rillers SWG grill eller en 5 rillers Bonrath. De er pene Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er de 2 nederste rillene som er rallye look ja.. Er litt i tvil jeg også .. Men trenger bilde Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg