Sungam Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har vært å kjøpt min første bil!!!! (for en halv måned siden) Bilen er en 1990 mod Mazda 323 1,8 DOHC. Den er senket 40mm (målt i forhold til en orginal bil). Med bilen fulgte det med aliminiumsfelger sommer og vinter, samt ett serioanlegg bestående av Sony Xplod cd- spiller, pioneer delekomponent frontsett og alpine 6*9 bakhøytalere. (stor sansynlighet for utskifting) Bilen var ikke EØS- godkjent og hadde følgende mangler: - skive- kast (skicer bak) - Bremserør svekket p.ga. rustangrep - nærlys- feil instilling - Retningslys feil antall - Foraksel-defekte drivaksler (Ytre. H og V. side) - Ulyd i hjullager (v. s. bak) Bilen står nå på Byåsen vgs for reprasjon og EU- godkjenning Her er det noen bilder jeg tok dagen etter kjøpet. Selger viste ikke va ordene rubbing og polering betydde, så lakken er veldig matt på bildene. Men kommer snart med nye bilder av en mye "renere" lakk. Siter Min Mazda 323F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med denne bilen? Har planer om litt moderat styling. Men har desverre ikke penger til alt for mye slikt i nermeste framtid. Først må verkstedregningen betales. Noen som har erfaringer med mazda 323 som dere vil dele med meg? Siter Min Mazda 323F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Skift farge på den =) Er sinnsykt masse slike Røde (mattRøde) av de der bilene.. http://www.pakfeifer.com <-- der har de kul styling te bilen din :D : Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ta deg en tur på http://www.popuplights.co.uk/ der er det masse folk som kan hjelpe deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Da e bilen rubba og polert!! Vart nå helt annet:) her har du panseret, den firkanten på panseret er slik lakken var på bilen før, firkanten er hentet fra ett "før" bilde tatt i samme vinkel, på samme sted og med samme lysforhold. Har kjøpt nye felger 225/40/16. De har også tidligere stått på en mazda 323 F, men den var ikke senket. Noen som vet om dette kommer til å fungere, har ikke testet det enda, bilen min står på verksted. Vil dekket stikke ulovlig langt ut? Siter Min Mazda 323F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Kommer helt an på innpresset det, men i og med at den har stått på en 323f før så er det neppe noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Pen bil det der :) Velkommen i Mazda klubben :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 speedman sine nye felger med 205/45\40-16 går så å si kant i kant med skjermen... men får bare håpe det er mer innpress på de felgene dine da :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg