GTI_Biatch Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Selger G60 sideskjørt til golf 2.. Selges h.b. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 why ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Danna why ? :) Trenger penger..også får jeg ikke tak i bare breddinga! så selger de nå så kjøper jeg heller igjen når jeg har fått litt breiere felger og slikt..hehe :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ikke dumt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Pris? Hvordan blir det med g60 skjørt og vanlig gti bredder? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by golfrider Pris? Hvordan blir det med g60 skjørt og vanlig gti bredder? 800 kr Det aner jeg ikke...hakke prøvd.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 fårru itte tak i bredding? :P *terge* :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri fårru itte tak i bredding? :P *terge* :P :P Nei...riv av breddinga di a!!:D:D:D hihih Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by GTI_Biatch Nei...riv av breddinga di a!!:D:D:D hihih riv av sjøl a.. :P hehe.. godt i gang allerede med avrivning av bilen så. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri riv av sjøl a.. :P hehe.. godt i gang allerede med avrivning av bilen så. :( Hehe...kjem jeg!:D Jævlig dårlig gjort altså med fronten!!:( Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by GTI_Biatch Hehe...kjem jeg!:D Jævlig dårlig gjort altså med fronten!!:( hehe.. ække heme je ama! kjem je att i morgo å ser breddinga av så blir det en liten tur nedi høgget tror jeg,.. :P hehe fronten ja.. :( skar grisebanke de som har gjort det! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 solgt eller? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 solgt eller? er ikke solgt enda nei! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 er ikke solgt enda nei! Merkelig.... er ikke slike skjørter mega ettertrakta da? jeg har veldig lyst på de.... kan leke litt med dem og tilpasse dem til gti breddinga mi :D hva slags pris ? Edit: æh... glem det.-.. så det nå... 800kr right? åssen monterer man sånnt egentlig? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Merkelig.... er ikke slike skjørter mega ettertrakta da?jeg har veldig lyst på de.... kan leke litt med dem og tilpasse dem til gti breddinga mi :D hva slags pris ? Edit: æh... glem det.-.. så det nå... 800kr right? åssen monterer man sånnt egentlig? he,he...800 kr ja! Hakke peiling,er vel no klips greier tru je..;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg