Cyteck Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Heisan! jeg vil gjerne ha dump på min Bluebird 1,8SR-TURBO, noen som vet hvor jeg får kjøpt dump til en billig penge som jeg kan bruke? På Forrhånd TAKK!:D Siter -87 RS-Turbo Cabriolet! *Prosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max-muscle Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Cyteck Heisan! jeg vil gjerne ha dump på min Bluebird 1,8SR-TURBO, noen som vet hvor jeg får kjøpt dump til en billig penge som jeg kan bruke? På Forrhånd TAKK!:D Kjøpte dump på Kollevold, kosta meg 1250,- (ikke membran dump) Pluss at jeg kjøpte et samco silicon t-rør 250,- t-stykke til vakumslangen, en halv meter vakumslange. 60,- Slange klemmer 50,- Totalt cirka 1600,- Montering er lett.. Bare å sage av en 4 cm lang bit av det metall røret som går over motoren, sette på t-røret. Putte dumpen på t-røret. klippe vakumslagen i to, sette på et t-stykke. ta vakumslange fra dumpen å ned på t-stykket. stram alle slangeklemmer.... så er det bare å kjøre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyteck Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 sweet^^ Takk skal du ha!:p På Kollevold.no står det: "Sytec dump valves er utviklet med fokus på funksjonalitet og kvalitet. De er ikke av sorten som lager mest mulig lyd, heller andre veien. Skal du trimme turbo bil, men ikke vil ha dump som bråker er dette en av de bedre på markedet. Sytec dump leveres standard med to fjærer, en "light" for turbotrykk fra 0,5 til 1,2 bar overtrykk, og en "heavy" for trykk fra 0,8 til 3 bar" Jeg er mer hypp på lyden! Vil ha sånn "PHHSJJJJ" :D:D hehe..vet u om noen andre billige steder?:p Siter -87 RS-Turbo Cabriolet! *Prosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max-muscle Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Cyteck sweet^^ Takk skal du ha!:p På Kollevold.no står det: "Sytec dump valves er utviklet med fokus på funksjonalitet og kvalitet. De er ikke av sorten som lager mest mulig lyd, heller andre veien. Skal du trimme turbo bil, men ikke vil ha dump som bråker er dette en av de bedre på markedet. Sytec dump leveres standard med to fjærer, en "light" for turbotrykk fra 0,5 til 1,2 bar overtrykk, og en "heavy" for trykk fra 0,8 til 3 bar" Jeg er mer hypp på lyden! Vil ha sånn "PHHSJJJJ" :D:D hehe..vet u om noen andre billige steder?:p Det er bra lyd på den dumpen jeg har værtfall ! Ble bra etter litt justering ! når jeg var på kollevold, sa de til meg at de hadde en som bråka noe jævlig for 1450, så folk hoppa av fortauet når man kom. men jeg hadde for lite ladetrykk, så jeg ikke fikk brukt den. er også billig på http://www.powerzone.no der har de en med trompet tut, koster 1450 eller noe. Du kan jo gå inn på http://www.speedpartsnorway.com Der har de kampanje på TURBO XS RFL megafeeet phhsjj lyd ! 2200 ferdig montert på bilen. Men ble bra lyd på dumpen min, ikke noe skikkelig smell. men hører den godt ! uannsett så kan du ikke vente deg den værste phhsjj lyden ved 0.6 i ladetrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyteck Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Tusen takk skal du ha! Nå blirre dump`ers! :D:D Siter -87 RS-Turbo Cabriolet! *Prosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg