Kuli Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Driver å modder grillen min. Det bryr på noen problemer, har modda på en phase II grill. Og seff den eneste jeg fikk tak i var det lyktepusser på, dermed måtte jeg lime igjen de hullene først. Så måtte jeg fylle opp kanten som blir fra nedre kant til side kantene. (Masse jobb). Nå sitter jeg på jobben og holder på å pusse sparkel, en jævlig kjedlig jobb... Men bilder kommer av hele prosjektet. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Samma som jeg gjorde det. Men om du hadde kjøpt en på torshov så er den uten hull. KULI: SLETT INNBOKSEN DIN ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg har også modifisert min grill, men jeg laget av en Phase I-grill. Resulatet ble slik: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 inbox er slettet!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 da er bildene her. Her ligger grillen. Tatt vekk emblem og kromringer. Kappet den fra hvarandre og fin slipet på kanter. Fylt igjen hullene til lykepusserene. Sparklet alle punkter som måtte sparkles. Grunnet,lakk og klarlakk. Det ferdige produktet. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ble kult det! Men... det var jo sånn jeg skulle gjøre det :P Hehe jaja blir mange like griller der ute etterhvert tror jeg. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg forstår dere ikke.. liker dere Opel Vectra så godt at dere vil få primeraen mest mulig lik den? Jeg tok heller å fjerna emblemet, og fjerna rillene i hullene.. syns det blir mye finere.. så ser den fremdeles ut som en primera hvertfall.. men smak og behag selvfølgelig :) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Her finner du en guide til hvirdan du skal modde grillen. http://www.hakx.co.uk/purep10/mods/modification-front-grille.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Min plan i begynnelsen var å lage en lik, men som gt150 sier så blir den litt lik Vectra, derfor laget jeg en som var litt annerledes hvertfall. Men uansett så ble resultatet ditt fint det om det aldri så mye ser ut som en Vectra. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Her er dagens bilder, litt lysere så dere faktisk ser bilen. Jeg syntes det ble pent iallefall. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Pent det ja.. men se på grøftelyset ditt.. kremt ;) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hmm, jenta som satt på sa: Sen en katt en katt, nei en rev!!! BANG!!! Dritt dyret traff f... i meg lykta.. Men har en til her hjemme. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har hørt at noen høggere har sagt at grillen fra stv. 91-94mod ikke passer på sedan å hatch b... Noen som kan bekrefte eller avvise dette? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by mr_primera Har hørt at noen høggere har sagt at grillen fra stv. 91-94mod ikke passer på sedan å hatch b... Noen som kan bekrefte eller avvise dette? Jeg er ikke sikker, men vil tro dette stemmer ja. Stasjonsvognutgaven av P10 har en annen front enn sedan/hatchback. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Vet ikke.. Men tror de er like på hatch og "vanlig" Primera.. MEn alt passer med litt viljestyrke og rå makt Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg