roadbloc Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 ------------------------------- ------------------------------- --------------------------------- --------------------------------- mye fint.. og mye spesielt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 supra baklykter blir ikke bra på disse, sett det før:( Syns egentlig en clean 2gb er den fineste stilen..vaffal fronten. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 liker best den jeg har som avatar jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Eclipse`ene er bare å ta seg av hatten for.....en av de peneste bilene... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Eye Candy Eclipse`ene er bare å ta seg av hatten for.....en av de peneste bilene... helt enig der! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hei roadbloc! Var det bilen din som var på et sånn råne treff her i Molde for en tid tilbake?? Var på høst/vinter på glamox plassen. Har vel ikke tilfeldigvis orginale baklys liggendes?? Skal vise min snart og har bare eurolights.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 heh.. har ikke eclipse;) men blir kjøp av det etter sommeren rekner jeg med:) kan jeg få noen sneekpeacs? :) du kunne fått vist frem bilen din på roadblock.biz om den er rå.. jeg bor i ålesund, så jeg kunne jo møtt deg og skrevet reportasjed da, er ikke ofte jeg møter folk da men ;) men det blir evnt. om 3 uker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Okej, misforstod jeg da... trudde det var din den på avataren. Min er en 1995 modell, lakkert Lamborghini oransje pearl har full styling (front, sideskjørt, bakfanger, bakspoiler osv.. samme som den gule over her ) effektanlegg og 18" felger m. TOYO dekk. Svart og oransje innvendig + litt PIMP... grei stereo med etpar subber og forsterkere og som nevnt eurolights. Den skal være trimmet til ca 200HK. Venter på justerbart senkesett nå, 4" senking bli bra! Hadde jo vært bra og fått den på siden din, da jeg vurderer å selge den ( god reklame det kansje ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 vi fikser det om 3 uker ;) reiser ut nå.. (sjøen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Har akkuratt kjøpt meg en eclipse!! veldin fin!! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Har akkuratt kjøpt meg en eclipse!! veldin fin!! hehe.. ta et bilde og hiv opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Okej, misforstod jeg da... trudde det var din den på avataren. Min er en 1995 modell, lakkert Lamborghini oransje pearl har full styling (front, sideskjørt, bakfanger, bakspoiler osv.. samme som den gule over her ) effektanlegg og 18" felger m. TOYO dekk. Svart og oransje innvendig + litt PIMP... grei stereo med etpar subber og forsterkere og som nevnt eurolights. Den skal være trimmet til ca 200HK. Venter på justerbart senkesett nå, 4" senking bli bra! Hadde jo vært bra og fått den på siden din, da jeg vurderer å selge den ( god reklame det kansje ) hei! kunne du ha slengt opp et bilde av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Eclipse`ene er bare å ta seg av hatten for.....en av de peneste bilene... Helt, helt enig:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 En kompis av meg hadde denne for ei go stund sia... skikkelig fin bil! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Her er et bilde til av min Eclipse, venter på 4" senkesett!! Bilen vurderes solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg