El_diablo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har koblet ny forsterker i bilen rett før helgen og alt fungerte helt fint til i går kveld. Jeg holdt på å legge siste hånd på verket. Senket forsterkeren ned i golvet og laget til med plexiglass osv. Måtte flytte litt på ledninger og slikt for å skjule de. Plutselig så når jeg slo på anlegget så kom det akkurat som en smellelyd når jeg trykker på noen av knappene på spilleren og så er det en hvinelyd. Har gått over ledningene å sjekket bak på forsterkeren, skrudd av montert osv... Men det har ikke hjulpet. merker også at når jeg tar ut spilleren av midtkonsollen så blir lyden svakere, men mer intens når jeg setter den tilbake. Har også flyttet rundt på jordkabelen for å se om det hjalp, noe det ikke gjorde...:( Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hehe, misforstod litt der. :P denne posten skulle ikke vært her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ? er ikke dette et bilstereo forum då? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 jeg mente min post :P jeg skulle foreslå noe om dynamostøy osv osv. :) din post er på sin rette plass :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg