saab_alex Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Trenger og oppgradere bilstereoen min med strøm. må få tak i en annen dynamo. Da trenger jeg og se på hvem andre dynamoer som passer i fratebraketten og slikt. Ståv vist mål og alt i BOSCH dynamokatalogen. Er det noen som kunne hjulpet meg med dette. H ar spøru på bilstereoforumet uten særlig respons. katalogen fnnes vel i mange elektronikkverksteder og kansje vanlig verksteder. på forhånd takk! mvh Alex Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 opp! Trenger hjelp folkens! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Hvis noen har tilgang, gjerne sjekk Seat Arosa 1.0L eller VW Lupo. Det hadde jeg satt stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com Trenger og oppgradere bilstereoen min med strøm. må få tak i en annen dynamo. Da trenger jeg og se på hvem andre dynamoer som passer i fratebraketten og slikt. Ståv vist mål og alt i BOSCH dynamokatalogen. Er det noen som kunne hjulpet meg med dette. H ar spøru på bilstereoforumet uten særlig respons. katalogen fnnes vel i mange elektronikkverksteder og kansje vanlig verksteder. på forhånd takk! mvh Alex kan du ikke bare dra til et sted de selger å spørre. evt ditt lokale verksted? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg