Skillz2k Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 1600.- er bydd. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Endring i planene.. Siste bud giver trakk budet sitt.. Selges nå ikke for mindre enn 2000 kr Får jeg ikke de så får det ligge å ta opp plass i garasjen til noen vil ha det Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Er drøyt a ta 2000 for G60 bredding når den er brukt å slitt. Den så ikke akkurat støken ut. Den er tross alt brukt Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 1500+2 sett med gti breddere.. 1 strøkent og 1 med 1 dårlig list.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 jeg har gummifornyer men mangler g60 plastikk :P må ha! koster vel noe sånt noe som 3995kr eller noe nytt så 2000 er vel litt mye ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 koster mindre enn det. K.A: Du får ikke selge dette, bilen blir IKKE finere med vanli gti list! Du trenger de siden du skal kjøpe 9x16 av meg... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 koster mindre enn det. K.A: Du får ikke selge dette, bilen blir IKKE finere med vanli gti list! Du trenger de siden du skal kjøpe 9x16 av meg... Hva for noe Jonny??? BTW. Problemer med bilder på Vw audi forumet? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg