Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Selges komplett sett med g60 breddere og sideskjørt.. Har ikke bilde av sakene men alle vet vel hvordan dette ser ut.. Gi bud på Pm.. Frakt kommer i tillegg Frakt ordnes :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Pris? Hvilken stnd er det i? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ER i helt fin stand.. er borret et par hull til skruer og slikt i de men det synes jo bare for de som ligger på bakken å ser opp.. Ellers er det ingen sprekker eller skader på det.. Selges fordi jeg tror bilen min blir finere uten skjørt og med vanlige gti breddere.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Et lavt bud på 500 .- er kommet inn Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 800,- er bydd Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Greier du å hoste opp noen bilder? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Skillz2k Selges fordi jeg tror bilen min blir finere uten skjørt og med vanlige gti breddere.. Jeg har GTI breddere liggende... 500 + GTI breddere? :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Høyeste bud er på 1000.- Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Høyeste bud er nå kr 1100 Lar salget stå til neste helg.. Jeg er ikke hjemme noe særlig om dagene og jobber alt for mye.. så jeg tar ikke å setter min fot i garasjen før neste helg.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 gti breddere + 750?? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Ønsker ikke innbytte i gti breddere.. Har allerede skaffet meg dette Så det må bli rene pengebud :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 1200 ,- Da funker det fett med karosseri skruer for å feste de ikke sant ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Det virker som om det skal festes med karroseri skruer Men forrige eier har sikkert popnaglet dette på for at det ikke skal være like lett å stjele.. Så jeg ville nok anbefalt nagler.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 1300.- er bydd Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 1500 .- Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg