Skillz2k Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Men som sagt.. noen fortjente den mere enn andre :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 tja, vet ikke helt jeg. ingen anelse om jeg vant. mulig jeg får en pakke. ikke sikkert :OP tiden får vise. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Off Topic: Finnes det forskjellige rallyelykter? Noen er helt glassklare, men noen er sånn som den som ble solgt her, matte "møkkete" glass...? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 finnes mange varianter. klare, gule, matte (som de her som også er orginalt) med angeleyes . osv. sikkert flere jeg ikke vet om også. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg