remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by olehenri *savne rallyfront!* du som har sjålet min el? :P :P Faen skal grisbanke de som ribba bilen min for ralleyfronten min! jævla irriterende at folk ikke klarer å holde fingra sine vekk fra biler som ikke er sine. skal en del til at du klarer å komme unna med å bruke den på egen bil etterpå da. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 byr deg 3900,- ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 4k EDIT: bare så folk vet det. jeg vil VELDIG gjerne ha denne fronten. byr nok over de fleste her. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 He he og jeg som nettop solgt en dønn støken rally front for 6000. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 dønn strøken ja. denne her ser jo smålig brukt ut :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 min å var strøken! dvs de som tok den selger vel videre! MINE PENGER!! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Om noen gir meg 5000 idag så pakker jeg å sender den.. viss ikke står de gamle budene til helgen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 får ny nesten for den prisen da :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 her er det emblemløs grill og grill list med i prisen Dette koster sine kr ekstra! Har en mulig lokal kjøper men da må jeg vente 3 uker på penger HAr lyst å handle nå så viss noen er interresert send en pm Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 som sagt. har 4k her. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 4K står til lørdag.. 5K sendes idag Har lokale folk som byr,, men jeg vil ha penger kjapt.. Remster har iallefall høyeste bud og om ingen byr over han til lørdag så får han varene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kunne virkerlig trengt den der!!! hmmzzz, hva skal man si!!! kline til a tro? hehe, nei er vel en del annet jeg trenger først, Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 SOLGT!!! :D Gratulerer til den nye eieren Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Skillz2k SOLGT!!! :D Gratulerer til den nye eieren Blei det remster eller?? Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det blir opp til nye eier å si.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg