Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Komplett rally front selges.. Kom frem til at jeg liker runde lykter best så da selges Rallye fronten er komplett med emblemløs grill lykter og grill list. Alt du trenger for å montere på din golf Gi bud på Pm.. Frakt ordnes! :D Er nå solgt!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 how much???????? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har fått et bud på 2000.- allerede.. Gi bud på Pm Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 2500 bydd Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg vil ha!! Bare så jævlig synd det er andre ting jeg trenger først... :( Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 byr 3k glatt. har cash kontant her. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Da er 3K høyeste bud.. Lar salget stå til neste helg... Bare sånn at det er sagt!! dette er ikke denne fronten til ole henri som ble stjålet...tenkte det var best å skrive det før denne salgs posten ble spammet ned av det :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 jeg byr 3.500kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 bytte i en golf 1 gti motor me girkasse og alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Christian bytte i en golf 1 gti motor me girkasse og alt? nej. Ønsker kontanter Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 3700,- Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Da har Remster høyeste bud Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 og du vet jeg fortjener den :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 *savne rallyfront!* du som har sjålet min el? :P :P Faen skal grisbanke de som ribba bilen min for ralleyfronten min! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg