Odd Arve Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hei,jeg har en rockford fosgate 3112 power 1000w rms sub.Vil en sounstream vga 800.2 forsterker drive den subben greit viss jeg kobler en kanal på hver spole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Du vil nok få en kontroll du neppe har hørt før fra den subben... Den forsterkeren yter mer enn den er oppgitt til, da den gir nesten 1000w @ 4 ohm brokobla.. Er mulig å få en grei pris på disse nå, siden de går ut.. Har en på lager jeg, men er lovt bort til en kunde for øyeblikket. Får se om han skal ha den eller ei når tiden kommer... Mvh Lars Ove Skarseth Hansen Radio & TV Molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunndunn Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Du vil nok få en kontroll du neppe har hørt før fra den subben... Den forsterkeren yter mer enn den er oppgitt til, da den gir nesten 1000w @ 4 ohm brokobla.. Er mulig å få en grei pris på disse nå, siden de går ut.. Har en på lager jeg, men er lovt bort til en kunde for øyeblikket. Får se om han skal ha den eller ei når tiden kommer... Mvh Lars Ove Skarseth Hansen Radio & TV Molde såklart jeg skal ha den RiZla=) :) Siter H22A Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg