colle Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 tok en liten snerten 911, senka, fiksa litt på fronten, tok lys fra carerra gt og felger fra carerra gt. spoiler fra gt2 eller gt3.. skifta bakgrund, skifta farge litt, og lagt på refleksjoner...stort mer husker jeg ikke, men er det noe så ser dere det vel. skal kanskje brushe no nytt kit på den etterhvert, men vi får se hva det blit til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 å den var kul. Ser ikke noe feil.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 den var veldig kul! jeg syntes den var kjempe fin yummy Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Den likte jeg. Eneste var at bakgrunnen ikke helt matchet, men hadde den vært helt ensfarget hvit eller noe var det etter min mening feilfritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 assa, det som er ganske blått på panseret og sånn er refleksjon av himmelen, men jeg har litt blått her og der ellers og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 den var bra:) kan du legge ut original bildet i stort format? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 pent det der Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg