Gå til innhold

Får ikke lyd fra Playstation.

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp monter ps2 i bilen, med skjerm og stasj. Alt funker helt fint, bortsett fra lyden. Kjører den inn på AUX-in, men får ikke no lyd i det hele tatt.

Har en Sony CDX-M600R. Er 2 aux-utganger og 1 aux-inngang.

Noen som vet hva som kan være feil? Eller noen andre måter jeg kan gjøre det på? Bare jeg får lyd er jeg egentlig fornøyd.

Daniel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm, om spilleren faktisk HAR aux-utgang mener jeg det burde være mulig å velge det med source-knappen, eller at den velger aux selv når den merker signal på inngangen. Mulig du må inn i noe meny å velge aux? På den gamle VDO-spilleren min mener jeg å huske at aux-inngangen måtte "aktiveres" før den kunne brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePiFaNT

Hmm, om spilleren faktisk HAR aux-utgang mener jeg det burde være mulig å velge det med source-knappen, eller at den velger aux selv når den merker signal på inngangen. Mulig du må inn i noe meny å velge aux? På den gamle VDO-spilleren min mener jeg å huske at aux-inngangen måtte "aktiveres" før den kunne brukes.

Det er ikke utgang som er problemet. Er ingang. Altså, signal inn på spilleren. Har prøvd å velge aux med source knappen også, men får kun til å velge imellom radio og cd, selv når jeg vet at Playstationen sender ut signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Caddy '88

Om noen vet om andre måter og gjøre dette på, så hadde det vært fint med en forklaring:)

Du må nok inn i menyen på spilleren å aktivere AUX inngangen din.

Når dette er gjort vil du kunne bytte mellom CD, Radio og AUX på source knappen.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan jo velge mellom CD og Radio. (kan velge cd kun når det står en cd i spilleren)

På tide å lese bruksanvisninga?

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så skjønner du ikke hva vi sier, eller så vil du ikke skjønne.

AUX inngangen din er IKKE aktivert i spilleren, derfor virker kun CD og Radio, for å få AUX inngangen til å virke må du gå inn i menyen til spilleren for å aktivere denne, når det er gjort kan du velge mellom CD, Radio og AUX

Hvis du ikke aktiverer inngangen din så kan du kun velge mellom Radio og CD.

Står det ikke noe om AUX i bruksanvisningen er det vel lite trolig at du faktisk har en AUX inngang?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Er 6 phonoplugger bak. 2 utganger, og 1 inngang.

jaja, men at det er 6 phonoplugger bak, betyr ikke nødvendigvis 2 utganger og 1 inngang.

Det er hva kablene er merket med som avgjør hva de er til..

Så hvis en er merket med AUX er det trolig en AUX, er den ikke merket er det trolig en subutgang.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider