Bauer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Heisann! Det er mulig at jeg skal selge 1 frontfanger og 1 takvinge til Sunny N14 Frontfangeren er rød og har ekstra lys. Den er orginal! Vingen er også rød og er også orginal. Vet at vingen koster 10750,- *titusensyvhundreogfemti* hos birger n haug fangeren inkludert lys koster 7400,- hos birger n haug.. Er det noen som kunne være interessert i dette? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 :o Titusenoghvafornoesadu??? Er vingen virkelig verdt 1/5 av bilen? Det er isåfall helt villt, hva er det Birger har røyka nå da? Jeg skal inrømme at jeg har lyst på den, men betaler max 2000 kroner for den... GTI-R fanger ny koster rundt 2800. Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg hadde ikke tenkt til å selge for mer enn ca 1000-1500 for vingen allikevel.. Fangeren hadde vel gått for ca 1500... Men jeg har det ikke nå lenger ;) Dama ville ha det ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 ach, just my luck. Er usannsynlig keen på å få fatt i en slik vinge... Bilen trenger det sårt. Men får prioritere lån foran styling en stund til vel, heldigvis ikke så mye igjen nå :) Du får si ifra hvis dama di går lei den etterhvert da ;) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Vet at vingen koster 10750,- *titusensyvhundreogfemti* hos birger n haug fangeren inkludert lys koster 7400,- hos birger n haug.. :confused: :eek: :eek: Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ja, det er helt sinnsykt.. Får jo åffkårs replika stasj også, men det er noe annet når det er orginalt.. Jeg veit om en SR som står på en høgger et sted.. Hvis noen er interessert så kan dere sende meg en PM. Det er en ukes tid siden jeg så den sist, men den hadde samme takvinge og frontfanger.. EDIT: Det står en bil oppå taket, så det er litt vanskelig å skru av vingen.. Derfor jeg ikke har giddet.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Innboksen din er full ;) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Da er innboksen tømt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg