R_Style Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 nå har jeg endelig fått begynt med rustfjerninga mi, jeg skulle egentlig begynne med det i helga, men jeg klarte ikke å se mer på den jævla rusta...! så i går kveld begynte arbeidet... heldigvis er det bare overflate rust, så må ikke gå så innmari drastisk til verks, men litt jobb blir det jo uansett, for vil ha det så strøkent som mulig... jeg skal også techtylbehandle og lakkere over kanalene på hver side av bilen pga at lakken på undersiden/litt på siden av kanalen har blitt borte pga steinsprut og lignende samt litt overflate rust nederst på kanalen... hørte også på lakkering av front og bakfanger samt lakkering av speil, i går, så det også blir så godt som nytt... men men, jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder av arbeidet underveis, regner med at det kommer noen bilder i helga ettersom at jeg blir drivende med bilen konstant i hele helga... men hvis noen har noen gode råd å gi meg underveis, så sleng det inn her...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg