combat_sierra Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Nok en gang en annonse på deler av en sierra 87 mod (gammel type) grunnet useriøs kjøper. Har alt av deler, men endel rust på karosseri. Motoren mangler forgasser men har kun gått 147 000 og ingen problem å starte med forgasser. selges kr 1000 med girkasse og ledningsnett. Har alt av understellsdeler, ok interiør, stålfelger med ok sommerdekk, stålfelger ok vinterdekk osv. Har også noen gjenværende deler fra den forrige sierraen min 1990 mod... Har Hjernen, varmevifta til varmeapparatsregisteret, bakluke, no motordeler doch(send forespørsel), Manifold, injection osv. En førerstol til 90 mod. m varme, ++ Og vis den som skulle kjøpe spoileren min ser dette har jeg den fremdeles, mobilen min ble stjålet og jeg mistet adressen din :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hørt noe fra han som ville kjøpe spolieren din? Er den fortsatt til salgs? Type spoiler? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Original spoiler til sierra sedan. Har ikke hørt noe enda nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ingen som skal ha noe`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 regner med denne bilen er borte? Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hallo..har du no panser eller bak luke.gamle typen. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Nei, sorry. har ikke disse delene lenger. Har en sierra 90 mod sedan med bøtter av deler, men ikke gamle karosseriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg