torslett Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kan bli bra dette prosjektet. Hvor har du tenkt å ha skjermene. Jeg har en i min golf, og den sitter på en så bra plass at jeg har ikke bruk for en ekstra for at dem i baksete skal klare å se den. kommer til å spille bra anlegget ditt iallefall :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 blir vel takmontering av den bak tenker jeg. tro om det er mye stress og flytte ned varmestyringa?? tenkte og gjøre slik som Tommen, og montere en der jeg har askebeger og 12v uttak. men vet ikke ennda. Pakken kommer ihvertfall i mårra:cool: Da blir det bilder og montering:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 okai.. på min er varmestyringa flytta ned.. men det var ikke jeg som gjorde det.. så jeg vet ikke hvor mye arbeid det er.. Gleder meg til å se bilder :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Er ikke så sikker på det.. tor der er noen vaiere eller noe slikt, dem som bestemmer hvor luften skal komme fra.. er ikk 100% sikker på dette.. men sist brudern så på dette med meg så sa han at dei vaieren eller stang eller hva det var han sa var av med meg. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Da er pakkene ankommet postkontoret:) Mangler bare elementene nå. CV burde vel ha sendt dem til SPD nå. Får håpe det, så jeg får dem også snart. Blir vel bilder og div i kveld:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Good :D Jeg ser deg vel på våler og rudskogen også da kansje ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jupp, count on that:) Skal prøve å få til en hellakkering og innen da:) Men men, glemte seff kamera i dag, men en kompis tok noen bilder, så skal få han til og sende de til meg nå:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 2 x 12" i stedet for 2 x 15" hadde vell holdt det ja...blir nok no sånt her ja....pioneer ellerno.... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Nei, 15" må det være:) Er ikke så alt for vanlig i golf ennda:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jaja, Master. Da er det bare subbene igjen, å få montert etter at veggene og gulvet er skjært ut å trekkt. Forsterkerne monterer vi med en gang platene er trekt osv. Gleder meg villt til resultatet. Dette blir SYKT!!:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 bare stå på :) du har ikke noen bilder av arbeidsprosessen da ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har ikke det for hånd, venter på de fra en kamerat. Mulig T0mmen har noen også?;) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Joda, jeg har noen bilder her. Dette er fra igår, da vi begynnte å rive ut det meste inne i bilen. Skulle vell tatt noen av de stereo delene også, men dette får komme en annen dag. Et bilde av motoren også. Flere bilder kommer under veis. Her de som er nå: Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by T0mmen Joda, jeg har noen bilder her. Dette er fra igår, da vi begynnte å rive ut det meste inne i bilen. Skulle vell tatt noen av de stereo delene også, men dette får komme en annen dag. Et bilde av motoren også. Flere bilder kommer under veis. Her de som er nå: Ikke for å være kritisk eller dust ass men du hadde mye rust på tralla di ville tatt tak i det fortest mulig ass :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Sonick Få festet skilt på en måte som det ikke skrangler. ikke uten unntak, det skranglet godt fra skiltet mitt også. Dette ordnet jeg ved å kjøpe meg sånne "beskyttelses knotter" på rema1000. Sånne man setter under stoler/sofaer så man ikke ødelegger tarketten/parketten. Disse jeg kjøpte hadde lim på den ene siden og en myk andre side. Limte de på skiltet og skrudde til. Sitter godt! Men med tanke på rust, aner jeg ikke. Tør vel ikke å titte etter. hehe. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg