Fjøslukt Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hei... Skal kjøpe meg en '65 Boble. Har altså funnet en i avisen, men er fult åpen for tips hvis andre har. Dette er en bil som jeg har ringt for å høre, og fyren sier den henger litt på bremsene, og at de må luftes. Bilen må også EU-godkjennes. Men det skal gå bra sier han, kjøper den hvertfall ikke hvis ikke den går gjennom. Må betale 12k for den, synes det er litt dyrt. Noen som har andre tips om billige bobler i Bergen? Ellers lurer jeg litt på hvordan boble er som bil. Må en ha veldig peiling på bil, da det er snakk om en 40 år gammel bil, eller er den en bil alle kan mekke litt på. Er ikke bilmekaniker, men heller ikke helt grønn. Driver å skrur litt på min Mits. Lancer. Trenger tips:P Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Fjøslukt Hei... Skal kjøpe meg en '65 Boble. Har altså funnet en i avisen, men er fult åpen for tips hvis andre har. Dette er en bil som jeg har ringt for å høre, og fyren sier den henger litt på bremsene, og at de må luftes. Bilen må også EU-godkjennes. Men det skal gå bra sier han, kjøper den hvertfall ikke hvis ikke den går gjennom. Må betale 12k for den, synes det er litt dyrt. Noen som har andre tips om billige bobler i Bergen? Ellers lurer jeg litt på hvordan boble er som bil. Må en ha veldig peiling på bil, da det er snakk om en 40 år gammel bil, eller er den en bil alle kan mekke litt på. Er ikke bilmekaniker, men heller ikke helt grønn. Driver å skrur litt på min Mits. Lancer. Hei! 12K er IKKE gærn pris, da er du gjerrig!!! jeg skal ha rundt 30-35 for min når jeg skal selge den.. Grei bil å skru på, Grei å kjøre.. men er liksom ikke det som er greia.. det er den stilen over dem..(som ofte jenter synes da..Neei Sååå Søøøt!!) er bilen bra innvendig utvendig og går mellom EU så er absolutt ikke 12K gærnt, vis den er helt orginal så bør du holde den slik da.. Å vis du skal bruke den i vinter så ønsker jeg deg lykke til :D For på varmeapparatet er d to innstillinger.. Kaldt å JÆVELIG kaldt!! hehe.. Vegard Trenger tips:P Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg