jalla Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Karda vaska saueull som du får på husfliden til kr 50/kg egner seg ypperlig som dempemateriale. Den dagen du kjører deg fast i ei snefonn og trenger varme kan du i tillegg skru ut subben, spinne tråd og strikke deg en genser for å holde varmen :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 kan være svingspola inni! Hvis subben er skeiv skraper svingspolen intil magneten. Da blir det spetakkel, og subben er ødelagt. Har hatt flere subber med fæle ulyder, og da har det vært problemet Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det var dempeull jeg pakket inni kassa ja. Men etter å ha testet den med dette er det blitt litt bedre, men ikke fornøyd enda, på langt nær. Må prøve og justere dette senere, men er ikke noen ideel plass og justere den utpå gata :) Blir så mange sinte naboer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 ikke rart naboene blir sinte, da det høres ut som 2 vårkåte katter som knuller under bilen din :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 nei akkurat det kan du være sikker på :) Det var faktisk den beste beskrivelsen jeg har hørt på den lyden jeg har. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 høres ut som treklubbe på membranet? Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 ikke ulikt det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 kraftig nok forsterker? hatt det problemet før hvor forsterker'n/basser forvrenger lyden... Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ja. er ikke noe galt med forsterkeren, har drevet subben med den forsterkeren i 2 år. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hakke klart å kortslutte terminalene? Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 nei, rimelig sikker på at jeg ikke har gjort det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 erre musikk som kommer ut av bassen eller erre bare skurring? Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvis du mener at det kommer diskant med musikk så nei, det gjør det ikke. Det er ikke direkte skurring, men hørres ut som elementet har slår imot et el anna. Er en ulyd som ikke er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 spolen som har løsna? skru elementet ut av kassa og sjekk.. Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 har ikke sett noe av det, men kan godt hende. Får se når jeg orker å ta den ut. Skal legge opp noen kabler til frontøytalerne først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg