Reflex Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Jaja, man skal vel ikke bare bygge bilstereo men også bruke det i det daglige liv:D selv om det er gøy og bygge! Som subjectet sier hva er god musik til å fore headuniten med? Hva musikk passer best til å høre på i bilen? Mvh Meg;D Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Hei. Det er vel den musikken DU liker. Er ingen fasit svar på dette, men det har vært forsket på hva slaks musikk som er bra og ha i bilen, har du musikk som gjør deg "gira" resulterer dette i at du trør hardere med høyre pedalen, og gjør du dette 8 ganger har du tid til å bygge ett nytt annlegg i bilen. Og har du musikk som du bare sitter og nynner rolig til vil dette mest sansynlig gjøre deg sløv og du kan plutselig finne ut at du er en sinke og en fare i trafikken, i verste fall kan du sovne. Min konklusjon vil da være ha litt livlig musikk som du liker. Ingen liker dem som somler bortover i både 10 og 20 under grensa. Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Reflex Jaja, man skal vel ikke bare bygge bilstereo men også bruke det i det daglige liv:D selv om det er gøy og bygge! Som subjectet sier hva er god musik til å fore headuniten med? Hva musikk passer best til å høre på i bilen? Mvh Meg;D Den musikken du liker best selv er vel best for deg? Selv har jeg blitt mer og mer glad i akustisk musikk, og kvinnelige vokalister... Eksempler: Eagles Dire Straits Mark Knopfler Sheryl Crow Christina Aguilera (!) Linkin Park er forresten skikkelig rått på bra anlegg ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg