MSpeed Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 kom over denne her på nettet nå nettopp og som jeg har skjønt så er det en konsept bil av den nye rx7'en. er det noen som kan tysk? her og kan oversette litt grovt det som står på bildet?? jeg absolutt elsker denne bilen..har maange likhets trekk med rx8 selvfølgelig.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 det er ingen RX-7 planlagt .. de sliter med å lage motorene til RX-8 så det er lite sansylig de gidder da å doble antal motorer de trenger (spesielt nå som en av de 2-3 wankle fabrikkene brant ned) men de bekreftet for noen måneder siden at en liten gruppe innen MAzda jobber med en RX-7 .. på fritiden men det er bra .. de fleste kule biler blir utviklet av folk i fritiden eks.. Lamborghini Muria Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Mazda har selv sagt, at dersom RX-8 blir en suksess, kommer det en RX-7. Og det gjør det nok :) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hvordanm skal de klare det når de såvidt klarte å lage nok wankle motorer FØR fabrikken i hiroshima brant ned? i dag er det en ekstra lang ventetid i japan på RX-8 pga det neidu .. får helle vente til mazda stapper en turbo på RX-8 (jauda.. har vert snakk om det også) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 RX-8 med turbo har kommet som konsept allerede, så det kommer nok på plass etterhvert. Har ikke hørt noe om denne brannen, du har ikke no artikkel å vise meg? :eek: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 http://rotarynews.com/node/view/483 fant jeg ved hjelp av google hvertfall. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 legg til da at de ikke klarte å lage nok motorer før brannen.. thats it Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg