Porschy Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 min far har nylig kjøpt en audi a4 1,9tdi avant.. sen 02 modell(lik 2003) problemet er da at det ene baklyset funker ikke, må bytte pære.. da det kom til saken fikk vi faen ikke av det baklyset, det lokale volkswagen verkstedet klarte det heller ikke (ikke at jeg hadde stor tro i de heller) så lurte på om noen hadde peiling og kunne gi noen tips, guide, bilder osv.. alt av tips før far slår inn lampa og kjøper ny :p Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jaja.. noen som har sett på det men ingen svart, enten for late eller har like lite peiling som meg :rolleyes: er vel ikke så mye om å gjøre før far drar ut med et flatt skru jern og bretter den ut å kjøper en ny lykt og smeller det på.. men hadde vært kjekt med litt hjelp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Er vel liten vits i å legge ut bilder av baklyset sett utenfra, da jeg regner med at det er på denne bilen som de fleste andre. Man skifter lyspære fra innsiden... ved å ta av ett plastdeksel etc. Skal ikke påstå hvordan det er akkurat på denne bilen, men det fungerer i allefall slik på 99,9prosent av alle andre biler. Hører vel til sjeldenhetene at man må ta av baklykta for å skifte pære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 kan si det jeg tror... på min a4 95modell, må jeg skru ut baklyktene inne i bagasjerommet.. veldig lett på min bil hvertfall.. det er det jeg vet :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg